Garantie / Retourneren

Afhankelijk van het artikel dat u bestelt kunt u de garanties hier beneden inzien, ze zijn gratis en zorgen ervoor dat uw product beschermd blijft.

14

14 Dagen Garantie

Dit bevat alle producten. Wanneer een product kapot gaat binnen 14 dagen dan wordt u een vervanging aangeboden of u krijgt uw geld terug. Er bestaat een kans dat u het artikel eerst moet retourneren zodat we kunnen nakijken of het artikel niet verkeerd gebruikt is.

3

3 Jaar Garantie

Als er binnen 14 dagen iets mis is met uw product dan kunt u het artikel terug sturen naar de fabrikant binnen de vastgestelde periode. Wanneer hun tijd verstrijkt binnen 3 jaar dan kunt u het artikel naar ons opsturen binnen 3 jaar. Wanneer de fabrikant u een garantie binnen 3 jaar aan biedt dan kunnen wij u na die periode van 3 jaar ook niet meer helpen met het repareren van uw artikel aangezien dat tegen het beleid van de fabrikant in gaat. Op elk moment na 14 dagen en binnen 3 jaar kunt u het artikel naar ons toe sturen om het te laten repareren. Wanneer de reparatie meer kost dan een vervanging krijgt u een vervanging. LET OP: onbedoelde schade of verkeerd gebruik kan er toe leiden dat u geen recht meer heeft op garantie.


Returns

Een item retourneren

Wanneer u naar ons wil retourneren in plaats van naar de fabrikant   heeft u de volgende informatie nodig:

1) Het originele rekeningnummer

2) Model Nummer van het artikel en eventueel de kleur

3) Aard van het defect, zo gedetailleerd mogelijk beschreven

4) Waar en hoe u het defect heeft opgemerkt

5) Alle contact details van uzelf en het retouradres waar het artikel naar teruggestuurd moet worden

Wij voorzien u vervolgens van een retournummer en een adres waar u het artikel naar kunt sturen.

Hou er alstublieft rekening mee dat alle pakketjes die naar ons worden geretourneerd, de verantwoordelijkheid blijven van de klant. Het is aanbevolen dat de correcte verzekering op een artikel retourneren buiten beschouwing wordt gelaten om het artikel te beschermen tegen beschadigingen tijdens vervoer. Deze verantwoordelijkheid ligt bij de verstuurder.

Gelieve de bovenstaande informatie naar ons te mailen: info@rhinocamera.nl

Info

Verkeerd artikel ontvangen

Wanneer u het verkeerde artikel heeft ontvangen wegens een fout in ons magazijn, moet u dat binnen 48 uur na ontvangst van het artikel doorgeven aan ons. Dit is onze fout en wij zullen dan ook de portokosten voor onze rekening nemen tot een bepaald bedrag. Een bonnetje zal gevraagd worden als bewijs van de gemaakte kosten. Echter, als u ons na 48 uur op de hoogte stelt zijn de portokosten voor rekening van de klant. Wanneer u het verkeerde artikel heeft besteld dan dient u dit binnen 7 dagen te retourneren op eigen kosten. In beide gevallen moet het artikel teruggestuurd worden in verkoopbare staat. Zo niet behouden wij het recht om een verkoopwaarde vast te stellen voor dit product en het verschil tussen dit bedrag en de daadwerkelijke verkoopwaarde door te berekenen aan de klant. De gehele inhoud van de doos dient te worden geretourneerd, zo niet dan worden de kosten van de ontbrekende accessoires afgetrokken van het bedrag dat u terug krijgt of van uw vervangende product(en).

Veilig Betalen

Veilig Betalen

Veilige Transactie

Veilige Transactie

Gratis & Snelle Levering

Veilig Betalen